Cílová stránka

Autor: Martin Matějka

Při optimalizaci je důležité mít rozvržené takzvané cílové stránky. Při analýze klíčových slov, kdy vybíráte vhodné výrazy k optimalizaci, byste měli brát v potaz i jaké jednotlivé stránky máte na webu k dispozici. Tyto jednotlivé stránky jsou potom tzv. cílovými pro jednotlivá klíčová slova. Pro cílové stránky (landing pages) je důležité, aby obsahovala přesně to, co uživatel očekává. Jde-li tedy o web firmy nabízející jakousi službu, předpokládaný obsah cílové stránky je popis dané služby, ceník, lokalita a podobně. Jde-li například o eshop, je typickou cílovou stránkou výpis produktů nebo produkt samotný. Opět je zde důležité, aby stránka obsahovala podstané informace typu cena, termín dodání, popis produktu a další.

Chybí vám zde nějaký pojem? Přidejte ho!