Všechny pojmy
A/B testování je metoda zvyšování obchodní účinnosti webů a dalších marketingových nástrojů (e-maily, reklamy…). Podstata tkví v statistickém vyhodnocení různých variant stránek v ostrém provozu. A/B testování porovnává účinnost dvou nebo
PPC systém (pay per click - platba za klik) společnosti Google. Reklamní systém ve vyhledávačích, kdy platíte za kliknutí na odkaz v reklamním inzerátu, který se zobrazuje po zadání zvoleného klíčového slova.
Proces, který pomůže vybrat vhodná slova a fráze, na které bychom měli cílit stránky svého webu podle jeho zaměření. Díky správnému výběru klíčových slov dostaneme na svůj web cílenou návštěvnost a můžeme tak pozitivně ovlivnit konverzní
Ukazatel v analytickém systému Google Analytics. Ukazuje, kolik procent návštěvníků danou cílovou stránku ihned po příchodu opouští. Jinými slovy ukazuje jak je daná stránka pro návštěvníky zajímavá. Čím je toto procento nižší, tím lépe =
Při optimalizaci je důležité mít rozvržené takzvané cílové stránky. Při analýze klíčových slov, kdy vybíráte vhodné výrazy k optimalizaci, byste měli brát v potaz i jaké jednotlivé stránky máte na webu k dispozici. Tyto jednotlivé stránky
Chybí vám zde nějaký pojem? Přidejte ho!