Všechny pojmy
Skupina slov, která se podílí na návštěvnosti webových stránek z přirozených výsledků (z fulltextových vyhledavačů). Klíčová fráze je například "bazén podolí vstupenky" - jde o skupinu více slov, které dohromady dávají relevantní dotaz pro
Konverze je v podstatě hlavní cíl webu, který chceme, aby návštěvnici dosáhli. Může jím být odeslání objednávky, poptávkového formuláře, registrace uživatele či návštěva určité stránky webu.
Udává poměr, kolik procent z celkového počtu návštěvníků provede požadovanou / sledovanou akci (objednávka, registrace, poptávka apod). Je to jedno z nejdůležitějších měřítek obchodní úspěšnosti webu.
Link (angl.) - odkaz; Bait (angl.) - návnada. Technika SEO, jejímž cílem je získat ("ulovit") větší množství zpětných odkazů. Při použití linkbaitingu se velmi uplatňuje virální marketing.
Tvorba zpětných odkazů. Jde o činnost, kde se majitel webu (nebo specializovaná firma) snaží získávat zpětné odkazy pro optimalizovaný web. Zpětné odkazy lze získávat mnoho způsoby, těmi nejrozšířenějšími je výměna odkazů a jejich nákup /
Chybí vám zde nějaký pojem? Přidejte ho!